Recruitment Analyse
Website en campagnes analyse
Uit diverse recruitment activiteiten zijn erg veel bruikbare data te halen. Data waarop direct gestuurd kan worden om de resultaten duurzaam te verbeteren. Zo kijken we naar hoeveel views de vacature trekt, waar de bezoekers vandaan komen, hoe lang kandidaten op de vacaturepagina blijven hangen, hoeveel kandidaten solliciteren, maar ook het aantal mensen dat de werken bij site bezoekt en wat hun gedrag daarop is. Uit deze resultaten zijn optimalisatiepunten te halen, die erg interessant kunnen zijn voor u als organisatie. Uit de data kunnen we bijvoorbeeld concluderen dat de sollicitant teveel handelingen moet nemen om te solliciteren, er teveel informatie gegeven wordt of het mobiel solliciteren eenvoudiger gemaakt moet worden. Alles om uiteindelijk meer sollicitanten te genereren.
Arbeidsmarktonderzoek en doelgroeponderzoek
Tevens zijn we in staat kengetallen in kaart te brengen over de arbeidsmarkt en de doelgroep. Uit onze data en jobboards kijken we hoeveel concurrentie er is op vacatureniveau, maar kunnen ook zien waar de doelgroep zich bevindt en in welke getalen ze op zoek zijn. Ook hierop kunnen weer gerichte aanpassingen doorgevoerd worden.